Tänään taas aktiivikoirailijat Oona ja Marika saivat itsensä aamulenkille, kello 13 iltapäivällä, kun Marika ensin tunnin herätteli mua :)
Kun sitten vihdoin sain itseni ylös sängystä, Marika koirineen olikin jo odottamassa mua.

Reippaasti kipitimme kentän kautta hirsikankaanlenkin ja luntahan maahan saatiin eilen. Kaikki koiramme, paitsi Marikan vanha Roki, pääsivät mukaan. Porukka toimi oikeinkin kivasti, mitä nyt Junnu olisi tahtonut Pinjasta tyttöystävää.. Onneksi Pintelillä ja osaksi mullakin oli pokkaa sanoa Junnulle pari valittua sanaa asiasta. Jospa se Junnu sais tuossa kevätpuolella tyttöystävän, mikäli lonkkatulokset siltä näyttää!
Ja takaisin asiaan... Lenkki oli kaiketi kiva, jopa Hilda oli vähentänyt sisäisen terrierinsä käyttöä, eikä räyhännyt edes Riinalle! Hieno Hilda!
2028115.jpg
Kuvassa koko lauma, Hilda ja Junnu naamat kameraan päin... Pinde ja Riina takamukset kameraan päin.
2028124.jpg
Pikku lumipallot tassuissa ei paljon menoa hidastaneet... Junnu edustaa.
2028130.jpg
Ei ollu polkua ei.. Jonossa minä, Riina, Junnu, Pinja ja Hilda:) Kuvat (c) Marika
2028134.jpg
Vauhti päällä, huomatkaa toki koirien 'vauhtijärjestys' :)

Mitäs muuta... Huomenna se sitten alkaa, mun ja Hildan sekä Marikan ja Pinjan halliagility.. Saa nähdä tuleeko mun ja Hissun hyppelyistä yhtään mitään.. Marika ja Pinjahan ovat jo kokeneitä konkareita agiradalla... Ehkä mekin vielä joskus..
Kauheena mua jännittää, Hilda osaa ottaa odotuksen paaaaaljon rennommin....